Bulgaristan Kayak Turları

Bulgaristandaki Kayak Merkezlerinde uygun kayak şartları - uygun fiyatlar - güzel tesisler sizleri bekliyor. 5 gece 6 gün Emerald Spa hotel Yarım Pansiyon 260 Euro More »

епхессус , Ephessus , Capadocia

Анатолиа , Цападоциа More »

истанбул тур , istanbul tours

истанбул тур , istanbul tours More »

Prag Turu More »

2019 ROMANYA TURU

2019 Romanya – Bulgarsitan Turu 4 gece 5 gün

230 Euro

Buluşma Noktaları:

22:00 Kadıköy evlendirme dairesi otoparkı,

22:30 Mecidiyeköy Migros Önü(Eski Ali Sami Yen Stadı karşısı),

23:00 İncirli Ömür Plaza Önü

1. Gün İstanbul – Bükreş

Misafirlerimizle alınış noktalarında buluştuktan sonra Edirne Kapıkule sınır kapısana varış. Burada gümrük ve pasaport işlemlerinin ardından Bulgaristan’a giriş yapıyoruz. Gece yolculuğumuzun ardından sabah saatlerinde Romanya’ya giriş yapacağımız Rusçuk /Giurgiu kara hudut kapısına ulaşıyoruz ve pasaport, gümrük işlemlerininardından  Romanya Bükreş’e doğru devam ediyoruz.

2.Gün Bükreş

Sabah   vereceğimiz kahvaltı molamızın ardından  zevkli bir yolculuk sonrasında İlk olarak yolgüzergahımız üzerinde bulunan  OtantikŞehir Veliko Tarnova gezimizi yapıyoruz.Burada fotoğraf çekimi için vereceğimizkısa molamızın ardından yolumuza devam ediyoruz.Rusçuk karayolu takip edilerek  Bükreş’e varıyoruz.Balkanların  Paris’i Bükreş’i yakından tanıma fırsatıbulacağımız turumuza başlıyoruz; İhtilal Meydanı, Üniversite Meydanı, MilliTiyatro ve Çavuşesku tarafından yaptırılan “Halk Evi” (dünyadaki 2. büyükbinadır ve bittiğinde 10 milyar dolara mal olmuştur)  ,Atatürk Büstü , görülecek yerlerarasındadır. Şehir turu sonrası otelimize yerleşme ve serbestzaman. Geceleme otelimizde. (1. Geceleme)

3.Gün Bükreş -
Sabah otelde alacağımız kahvaltımızın ardından gün boyu serbest zaman. Geceleme otelimizde (2. Geceleme)

4.Gün Bükreş – Rusçuk
Sabah otelde alacağımız kahvaltımızın ardından Rusçuk!a doğru yola çıkıyoruz. Panoramik şehir turumuzun ardından geceleme otelimizde (3. Geceleme)

5. Gün Rusçuk – İstanbul
Sabah kahvaltımızın ardından İstanbul’a doğru yola çıkıyoruz. Kapıkule kara hudut kapısına ulaşıyoruz ve pasaport, gümrük işlemlerinin ardından İstanbul’a ulaşıyoruz. Bir sonraki MİR TUR etkliğinde görüşmek üzere.